Wilt u de nieuwsbrief in u mailbox ontvangen klik hier en vul uw naam en mailadres in en druk op verzenden
De nieuwsbrief in PDF klik hier

Nieuwsbrief Voorjaar 2022

Beste medebewoners,

Gelukkig werden op 23 maart de beperkingen omtrent het corona-virus opgeheven. Dit betekende voor ons dat alle activiteiten van de vereniging op de gebruikelijke wijze weer plaats konden vinden. Het bestuur heeft eerder, waar het enigszins mogelijk was clubjes laten doorgaan, maar dat kon niet voor alle clubjes. Nu draait alles tot circa medio mei op de normale manier en hopelijk na de zomer in september weer vrolijk verder.

Van de ledenadministratie:

Verhuisd: Mevr. P.M. Rollenberg – van Veen (nr.61), Mevr. H.G. van der Horst – Essink (nr. 133) en de heer F.H. Dümpel (nr. 89)

Nieuwe leden: Mevr. H.G. van der Wijk (nr.136) en Mevr. M. Poulain – de Jong (nr.143)

Kroondata huwelijk: Op 8 februari wapperde de vlag voor het echtpaar Sijmons (nr.129) voor hun 65ste huwelijksdag. Op 14 april gaat de vlag uit voor het echtpaar Zwart (nr.134) voor hun 60ste huwelijksdag.

Kroondata jarigen 90 jaar: op 23 januari de heer D. van Bergen (nr.75)

Kroondata jarigen 80 jaar: op 10 maart Mevr. A. Peijs – de Jong (nr.38) en op 5 april Mevr. F. Scheffer (nr.115)

Van de bestuurstafel:

De uitnodiging voor de Algemene Leden Vergadering is rondgebracht, we verwachten weer een goede opkomst, hier kunt u uw vragen of opmerkingen over de vereniging ten gehore brengen. De relevante stukken liggen op 15 april tijdens het koffie-uurtje voor u klaar.

De nieuwe website is bijna klaar, u kunt al kijken op:  www.bewonersverenigingzaanstroom.nl
Hier kunt u alles over de vereniging vinden, activiteiten, clubjes, agenda, foto’s enz. Onze webbeheerder Joost Kuipers heeft heel wat werk verzet en het ziet er professioneel uit.

Bedankje:

Hiermede willen wij iedereen en het bestuur hartelijk bedanken voor de kaarten en de mooie bloemen die wij mochten ontvangen voor ons  65 jarig huwelijk en het laten wapperen van de vlag. Dank!! Wij zijn heel trots.  Dries en Tini Sijmons Zaanstroom 129

15 april    Klaverjasavond in het Veerhuis Aanvang 19.00 uur

21 april    Algemene Leden Vergadering – Veerhuis 19.30 uur

28 april    Busdagtocht Kagerplas en bollenvelden

19 mei      Modeshow in het Veerhuis ’s morgens 10.00 uur

27 augustus Jaarfeest met barbecue in de binnentuin

Het bestuur wenst alle leden fijne Paasdagen