Wilt u de nieuwsbrief in u mailbox ontvangen klik hier en vul uw naam en mailadres in en druk op verzenden
De nieuwsbrief in PDF klik hier

Nieuwsbrief Kerst 2023 – Nieuwjaar 2024

Beste medebewoners,

Nu de dagen korter worden en we de langste nacht en de feestdagen in het vooruitzicht hebben is dit weer de laatste Nieuwsbrief van het jaar 2023. Een jaar waarin veel gebeurd is op ons mooie complex, er zijn door vrijgekomen woningen veel nieuwe bewoners bijgekomen en gelukkig voor onze vereniging zijn deze bewoners voor het grootste gedeelte ook lid van de bewonersvereniging geworden. Allemaal van harte welkom en we zien jullie ook graag op de dagen en avonden dat er door de vereniging iets georganiseerd wordt. Zet alvast in uw agenda de volgende dagen: Kerstbuffet 16 december en de Nieuwjaarsreceptie op 2 Januari 2024

Van de ledenadministratie:

Mutaties op de ledenlijst:

Nieuwe leden: Mevr. J. Hiraldo – Vos (nr. 48) en Mevr. M.J.G. Bouma -Balk (nr. 95) Van harte welkom bij onze bewonersvereniging en we hopen u graag te zien bij een van de clubjes of op een van de evenementen.

Van de bestuurstafel:

Een dringend beroep op de leden van de vereniging: Om de continuïteit van het bestuur te waarborgen moeten er op korte termijn een 2e penningmeester en een 2e secretaris aan het bestuur toegevoegd worden. Heeft u affiniteit met het besturen van een goed georganiseerde vereniging dan is dit de kans om uw bijdrage hierin te leveren. Stelt u kandidaat!!!!

Aanvraag scootmobiel: Wilt u binnenkort bij het WMO een aanvraag indienen voor een scootmobiel? Houdt er dan rekening mee dat de doorlooptijd wel tot 7 maanden kan duren. Wacht niet te lang met aanvragen.

Vacatures kascommissie: 1 lid en 1 reserve lid voor de kascommissie jaarcijfers 2023.

Papierinzameling: Regelmatig worden er artikelen bij het papier aangetroffen die er niet in thuis horen. Deze horen er niet in: Pizzaverpakkingen van thuisbezorgers waar de pizza direct met de verpakking in aanraking komt en gebaksdozen met doorkijkvensters. Kortom alles waar voedselresten in zitten en in de grijze bak moeten. Ook van de reclamefolders het plastic verwijderen aub. Als u hiermee rekening houdt, dan blijft het voor de inzamelaars ook prettig werken.

Bibliotheek nieuws: Door de Historische Vereniging Wormerveer is voor onze bibliotheek hun Jubileumboek  “Hoe was het ook alweer…” geschonken. Waarvoor onze hartelijke dank. Er zijn nog exemplaren verkrijgbaar bij de Historische vereniging de kosten zijn € 22,50 per boek.

Van Mevr. L. Jansen (nr.44) heeft de bibliotheek een flink aantal legpuzzels gekregen. Deze nieuwe puzzels liggen linksonder in de bibliotheekkast. Mevr. Jansen hartelijk bedankt!!!

Agenda voor de komende weken:

Vrijdagavond 8 december Klaverjastournooi

Dinsdag 12 December bestuursvergadering en spreekuur 09.30 uur

Donderdagmorgen 14 December Smartphone cursus

Zaterdagavond 16 December Kerstbuffet

In de week van 18 december rondbrengen Kerstattentie

Dinsdag 2 januari Nieuwjaarsreceptie

Dinsdag 9 Januari Bestuursvergadering en spreekuur 09.30 uur

Donderdag 11 Januari laatste Smartphone cursus

Donderdag 11 Januari SWT spreekuur

Nadere berichten komen in de mededelingen kasten of in uw brievenbus