Wilt u de nieuwsbrief in u mailbox ontvangen klik hier en vul uw naam en mailadres in en druk op verzenden
De nieuwsbrief in PDF klik hier

Nieuwsbrief Kerst 2022 -Nieuwjaar 2023

Beste medebewoners,

De laatste dagen van 2022 komen in zicht, er breekt voor de meeste bewoners een drukke tijd aan, er moet van alles ingekocht worden voor de komende feestdagen, lichtjes opgehangen binnen en buiten en er zijn een aantal avonden gepland in het Veerhuis waaraan we kunnen deelnemen. In de binnentuin is er nog een kerstboom neergezet zodat er nu 3 lichtjesbomen staan te stralen om wat licht te brengen in de donkere dagen voor de Kerst. Voor je het weet is het Oudejaarsavond en begint het jaar 2023.

Van de ledenadministratie:

Nieuwe leden: Mevr. M.E.M. Bakker ( nr. 97 ) en Mevr. D.R. Hesseling – Visser ( nr. 119 )

Kroondata jarigen 90 jaar: 0p 24 december Mevr. J. Graat ( nr. 147 )

Van de bestuurstafel:

Nadat vorig jaar de vlaggenmastkerstboom en de kleinere voor de binnentuin geplaatst waren, heeft het bestuur besloten dit jaar een 2e kleine boom aan te schaffen en die ook in de binnentuin te plaatsten. Voor de verlichting zijn er 2 afsluitbare contactdozen aangebracht, lekker hoog, zodat er geen kabels over de looppaden lopen. Bedankt Gerard voor de realisatie!

Komend jaar zal in de binnentuin 1 dode bolaccacia vervangen worden en er zal een nieuwe rozenstruik bij het toegangspad tussen flat 3 en 4 worden geplant. Ook voor de buitenlamp bij het terras wordt een aparte schakelaar aangelegd.

Het inloopspreekuur van het WMO wordt goed bezocht, dit is een service aan onze bewoners die zeer op prijs gesteld wordt. Zie de agenda voor de volgende spreekuur dagen.

Weet u nog? Onze nieuwe website is volop in bedrijf, onze webbeheerder de heer Kuipers plaats nieuwtjes, fotoreportages en mededelingen hierop. De website wordt goedbezocht en misschien ziet u zichzelf wel terug op een van de foto’s of filmpjes. www.bewonersverenigingzaanstroom.nl

Z O Z

Voor het beheer van de bibliotheek heeft Mevr. I. Neijzing – ten Wolde (nr. 67) zich beschikbaar gesteld. Als u recente boeken voor de bibliotheek wil schenken, dan graag even contact met haar opnemen

Voor de barvrijwilligers: De intekenlijsten 2023 voor de maandagmiddag, woensdagmiddag en vrijdagmorgen liggen na de Kerst klaar op de bar.

Vacatures: Vrijwilligers voor: kantinedienst – diverse dagen, organiseren lotto (vrijdagmorgen) en enige mensen, die weer eens een ouderwetse Bingo-avond willen organiseren.

Vacature bestuur: 2e Secretaris (info A. Andrea nr. 69)

17 december: Kerstbuffet in het Veerhuis 18.00 uur, zaal open 17.30 uur

20 december: Uitdelen Kerstattentie

22 december: Kerstavond met Hans Wagemaker (zanger en verteller)      Aanvang 20.00 uur in het Veerhuis

2 januari: Nieuwjaarsreceptie in het Veerhuis 15.00 tot 17.00 uur, na 17.00 uur zijn de consumpties voor eigen rekening.

3 januari: Bestuursvergadering en spreekuur 09.30 uur in het Veerhuis

5 januari: WMO-spreekuur in het Veerhuis 10.30 – 11.30 uur